Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Jobopslag

Viva søger en studentermedhjælper til kommunikationsopgaver

Hvad søger vi?
Vi søger en engageret medarbejder, som har lyst til at optimere vores kommunikation med eksisterende og nye bidragsydere. Kommunikationen skal understøtte fundraisings initiativer og mangfoldiggøre kendskabet til Vivas arbejde blandt udsatte børn og unge i nogle af verdens fattigste områder. Vi har kontor i Aarhus og forventer at du bliver en del af teamet i Aarhus.


Dine opgaver bliver:

  • Optimering af kommunikation med eksisterende og nye bidragsydere via CRM og andre kommunikationsredskaber
  • Udvikling af mini-kampagner
  • Klipning af mindre videoproduktioner, udarbejdelse af grafik til SoMe
  • Udsendelse af Vivas Nyhedsbrev (som udkommer 4 gange årligt) og Direct mails (som udsendes 4 gange årligt)
  • Vedligeholdelse og justeringer på hjemmeside


Vi forventer at du:

  • Vi forventer at du er i gang med en relevant videregående uddannelse
  • Har erfaring med kommunikation især rettet mod digitale platforme evt. som frivillig i en organisation eller forening
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ejerskab over dine opgaver

Vi tilbyder:

  • Et spændende et job i en lille dynamisk udviklingsorganisation
  • En stilling med selvstændigt ansvar, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige kompetencer


Yderligere information

Vi tilbyder en tidsbegrænset stilling på 6 mdr. med mulighed for forlængelse. Stillingen er på 8-10 timer ugentligt med mulighed for flere timer, hvis du har kompetencer inden for andre relevante områder. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte daglig leder Gritt Holm Hedehus på e-mail ghh@viva.dk eller mobil: 20234948.

Ansøgning
En motiveret ansøgning vedlagt CV, eksamensbeviser og eventuelle udtalelser sendes til ghh@viva.dk. Ansøgningsfristen er d. 26. sep. Vi forventer at afholde samtaler umiddelbart derefter og med opstart hurtigst muligt.